• 1401/11/24 - 10:32
  • بازدید: 106
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

اعلام حمایت نماینده مجلس از ورزشکاران خاص و پیوند اعضا

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس گفت: در جهت رشد و بالندگی هیئت ورزش های خاص و پیوند اعضای شهرستان همه تلاش مان را خواهیم کرد.

 
 
 
 
 
به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان؛ حجت ‌الاسلام حسین جلالی صبح امروز در اولین جشنواره استانی ورزشکاران خاص و پیوند اعضای استان کرمان گرامیداشت پهلوان زمان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کانون تربیتی امام خمینی(ره)  با تبریک چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: دشمنان ما خط و نشان می‌کشیدند که عمر انقلاب به یک سال هم نمی‌رسد اما با حضور همیشگی مردم در صحنه‌ها و جانفشانی‌هایی که صورت گرفت انقلاب اسلامی امروز وارد چهل‌وپنچ سالگی می‌شود.
 
 
نماینده مردم رفسنجان  وانار در مجلس ادامه داد: انسان دارای دو حیات است ،زندگی و حیات واقعی، آخرت است. شخصیت‌های بزرگ وقتی به آن حیات واقعی و بزرگ رسیدند سعی کردند با اهدای عضو یک حیاتی به دیگران ببخشند.
 
جلالی خاطرنشان کرد: این ایام شادی ملت ایران، شکل‌گیری این هیئت در رفسنجان را مبارک می‌دانیم و از کسانی که شرایط تشکیل این هیئت و انجمن را فراهم کردند، قدردانی می‌کنم. 
حجت الاسلام جلالی تصریح کرد: با مجموعه فرمانداری، اداره  ورزش و جوانان در جهت رشد و بالندگی این هیئت و انجمن کمک خواهیم کرد.
 
  • گروه خبری : اخبار روابط عمومی,اخبار دانشگاه,کرونا
  • کد خبر : 14308

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید