• 1401/06/10 - 08:18
  • بازدید: 291
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید ارزیابان معتمد دفتر توسعه فناوری وزارت بهداشت از مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان

ارزیابان معتمد دفتر توسعه فناوری وزارت بهداشت از مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان بازدید کردند .

** 
 
 
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان ،ارزیابان معتمد دفتر توسعه فناوری وزارت بهداشت، دکتر مهرعلیزاده از دانشگاه جیرفت و  خانم دکتر کشمیری از دانشگاه یزد، روز چهارشنبه نهم شهریور از فضای ستادی مرکز رشد، فضای استقرار شرکت ها و واحدهای فناور و آزمایشگاه های همکار این مرکز بازدید کردندو در ادامه این بازدید  به ارزیابی فعالیت ها و پتانسیل های دانشگاه در حوزه فناوری سلامت پرداختند.
 
در این بازدید یک روزه، ابتدا در نشستی با حضور معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه، مدیر توسعه فناوری و رئیس مرکز رشد، مسئول واحد مالکیت فکری دانشگاه، کارشناس مرکز رشد و کارشناس تجاری سازی و ارتباط با صنعت دانشگاه و تعدادی از فناوران مستقر در مرکز، گزارشی از وضعیت و عملکرد مرکز رشد دانشگاه ارائه شد. 
 
سپس طی بازدید از فضای استقرار شرکت ها و واحدهای فناور و محصولات مرکز، ارزیابان محترم به بحث و گفتگو با فناوران پرداخته و فضاهای آزمایشگاهی و حیوانخانه نیز مورد بازدید قرار گرفت. 
 
مدارک و مستندات بارگزاری شده در سامانه HTDO نیز مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت. 
 
در پایان، جلسه، جمع بندی ارزیابی برگزار گردید که طی آن ارزیابان معتمد به اظهار نظر در خصوص فعالیت ها و پتانسیل های دانشگاه در حوزه فناوری پرداخته و ضمن اعلام نظرات و پیشنهادات، رضایت خود را از روند پیشرفت حوزه فناوری سلامت در دانشگاه رفسنجان اعلام داشته و آن را فراتر از انتظار خود دانستند.
  • گروه خبری : اخبار روابط عمومی,اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 13405
کلمات کلیدی
خانم حسن زاده
خبرنگار

خانم حسن زاده

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید