• 1402/07/26 - 12:45
  • بازدید: 43
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری کمیته مسولیت پذیری اجتماعی در دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان

با هماهنگی اداره خیرین دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان کمیته مسئولیت پذیری اجتماعی با حضور اعضای این کمیته برگزار شد.

 
 
 
 
به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان  روز گذشته با حضور رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی دکتر وحید محمدی شاهرخی کمیته مسئولیت پذیری اجتماعی دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان در دفتر مرکزی این دانشگاه برگزار شد. 
در این جلسه دکتر محمدی شاهرخی  ضمن خوشامدگویی مسئولیت پذیری اجتماعی را مهم ارزیابی کرد و افزود وزارت بهداشت و به تبع آن دانشگاه‌های علوم پزشکی بخشی از سلامت جامعه را بر عهده دارند و بخش های دیگر توسط افراد جامعه، سازمان‌های دولتی و تشکل‌های مردمی محقق خواهد شد. 
دکتر محمدی شاهرخی مسئولیت پذیری اجتماعی را تعهدی دانست که شرکتها و بنگاههای اقتصادی در برابر آن مسئولند و از اعضای کمیته خواست:   در حد توان دانشگاه علوم پزشکی را یاری کنند.  
در ادامه این جلسه دکتر نجم الدینی؛ رئیس اداره خیرین سلامت این دانشگاه نیز ضمن خیر مقدم شیوه نامه تدوین شده مسئولیت پذیری اجتماعی اداره کل خیرین و قوانین مسئولیت پذیری اجتماعی را قرائت و گفت:  ۲۵ درصد سلامت جامعه را وزارت‌ بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی می توانند محقق سازند و ۷۵ درصد بقیه بر عهده آحاد جامعه و سازمان‌های مربوطه است  که می توانند با رعایت قوانین مسئولیت پذیری اجتماعی این مهم را محقق نمایند. 
گفتنی است؛در این جلسه اعضای هیات رئیسه دانشگاه و اعضای کمیته به بیان نظرات خود در خصوص مسئولیت پذیری اجتماعی پرداختند.
 
 
  • گروه خبری : اخبار روابط عمومی,اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 15693

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید