• 1402/03/06 - 12:56
  • بازدید: 97
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
به مناسبت‌ هفته اهدا عضو صورت گرفت

بیست و دومین جلسه هم اندیشی موسسات خیریه و سازمان‌های مردم نهاد با موضوع گرامیداشت هفته اهدا عضو برگزار شد

صبح امروز بیست و دومین جلسه هم اندیشی موسسات خیریه و سازمان‌های مردم نهاد با موضوع هفته اهدا عضو با حضور رییس دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان؛ دکتر وحیدمحمدی شاهرخی، معاون درمان، مسئولین موسسات خیریه و سازمان‌های مردم نهاد و خانواده های گرانقدر اهدا عضو در محل سالن شهید دکتر زکریا برگزار شد.

 
 
 
به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان در این مراسم رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی ضمن قدر دانی از حضور خانواده های ایثارگر اهدا کننده عضو اذعان کرد :رفسنجان در زمینه خیرین در کشور مطرح بوده است ؛ نهایت کار خیر چیزی است که انسان عضوی از بدن خود را به  هم نوع خود اهدا کند واین امر و از خود گذشتگی قابل توصیف نیست. 
دکتر وحید محمدی شاهرخی ادامه داد: به واسطه این از خودگذشتگی خانواده اهدا کننده عضو  در رفسنجان، دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان از برترین ها در کشور است  و به همین واسطه به خود میبالم و سنگینی مسئولیت خانواده های اهدا کننده عضو  بر دوش دانشگاه احساس میشود . 
رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان به زحمت های تیم های تشخیص و هماهنگ کننده پیوند اعضا اشاره کرد و ضمن قدردانی از زحمات ایشان ادامه داد: قدردان ایثار خانواده اهدا کنندگان عضو به واسطه آیه لم یشکرالمخلوق لم یشکر الخالق هستیم .

 

  • گروه خبری : اخبار روابط عمومی,اخبار دانشگاه,کرونا
  • کد خبر : 14911

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید