• 1401/08/16 - 09:00
  • بازدید: 197
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

تجلیل از خیرین حوزه سلامت شهرستان انار

سرپرست دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان: با پیگیری های لازم میخواستیم ۱۵ دی ماه بیمارستان ولی عصر(عج) را به بهره برداری برسانیم اما به خواسته فرماندار این شهرستان صبر میکنیم تا پس از تکمیل تجهیزات و امکانات آن گونه که لایق مردم شهرستان انار باشد کلید بهره برداری اش را بزنیم.

 
 
 
 
 
 
به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان،  مراسم بزرگداشت خیرین حوزه سلامت شهرستان انار با حضور سرپرست و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی شهرستان رفسنجان و مسئولین شهرستان انار به همراه خیرین این شهرستان در تالار فرهنگیان انار برگزار شد. 
سرپرست دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان در این مراسم با بیان آیه ای از قرآن کریم "
همانا از برای خدا در زمین بندگانی است که برای حوائج مردم کوشش می کنند و به هر مومنی شادی می رسانند. همانا آنان در قیامت خداوند دلشان را شاد میگرداند"اذعان کرد:
با توجه به شخصیت والای خیرین  فقط برای عرض احترام به خدمت شما عزیزان آمده ام چرا که ارزش کار شما در کلام نمی گنجد و یکی از افتخاراتی که علوم پزشکی رفسنجان در وزارتخانه بهداشت دارد بخش خیرین است و خدا را شاهد میگیرم که بزرگترین پشتوانه قلبی من شما عزیزان بوده و هستید و ما به وجود شما افتخار می‌کنیم.
 
دکتر وحید محمدی شاهرخی با بیان این که هر کاری در عرصه سلامت انجام می شود ماندگار ترین کار است ادامه داد:امنیت و سلامت دو نعمتی هستند که مردم از آن غافل هستند و بخش سلامت از اهمیت ویژه ای برخوردار است. 
 
محمدی شاهرخی افزود: دولت با ردیف های اعتباری و بدون کمک شما بزرگواران، کمک چندانی نمی‌تواند انجام دهد و سرمایه شما به  نظام سلامت کمک شایانی کرده و به این امر برکت داده است. 
 
سرپرست دانشگاه علوم‌پزشکی  رفسنجان ادامه داد:
بیمارستان انار با اعتبار ۸ میلیارد تومان در زمان ریاست سابق و از سال ۱۳۹۳  شروع به ساخت شده و متاسفانه بنا به دلایل مختلف و ردیف های اعتباری که دیر می‌رسیداین بیمارستان طول کشید و تا سال گذشته ۵۵ میلیارد و خرده ای از اعتبارات مصوب هزینه شد تا زمانی که مسئولیت این دانشگاه برای خدمت به اینجانب تحویل داده شد. 
 
 محمدی شاهرخی اضافه کرد: از این اعتبار(۵۵و خرده ای میلیارد تومان) ۱۰۰میلیون تومان باقی مانده بود و هیچ گونه اعتبار دولتی نداشتیم. با توجه به تورم و نیازی که مردم این منطقه داشتند ۱۷ و نیم میلیارد تومان  که ۱۴ میلیارد تومان را مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و ۳ و نیم میلیارد از اعتبارات دانشگاه‌ برای بیمارستان جدید هزینه کردیم و خیرین هم  برای ساختمانی که در مجاورت  بیمارستان قرار دارد را هزینه کرده اند. 
 
 
وی خاطرنشان کرد: برای این بیمارستان دستگاه  سی تی اسکن  خریداری شد که با افتتاح بیمارستان این دستگاه به بهره برداری می رسد.‌ 
 
محمدی شاهرخی گفت: با پیگیری های لازم میخواستیم ۱۵ دی ماه بیمارستان ولی عصر(عج) را به بهره برداری برسانیم اما به خواسته فرماندار این شهرستان صبر میکنیم  تا پس از تکمیل تجهیزات و امکانات آنگونه که لایق مردم شهرستان انار باشد کلید بهره برداری اش را بزنیم. 
 
سرپرست دانشگاه علوم‌پزشکی تصریح کرد:اکثر تجهیزات این بیمارستان توسط ردیف های اعتباری که وزارت بهداشت در اختیار این دانشگاه گذاشته، خریداری شده است اما به دلیل گارانتی این تجهیزات  تا زمان بهره برداری از بیمارستان استفاده نمی شوند. 
 
او از حضور ۴ متخصص داخلی در این بیمارستان خبر داد و گفت: بیمارستان ولیعصر عج  انار  با ۴۰ تخت در چهار بخش  داخلی،جراحی عمومی زنان و زایمان،  اطفال ، سی سی یو و آی سی یو به مردم این شهرستان  انشالله به نحو مطلوب خدمت رسانی خواهد کرد. 
 
 وی یادآوری کرد: در سال جاری با اعتباراتی که از سمت وزارتخانه در نظر گرفته شده است  که در بحث بهداشت و پیشگیری اهدافی داریم که  اتفاقات خوبی خواهد افتاد.
 
در پایان این مراسم هدایایی به رسم یاد بود به خیرین حوزه سلامت این شهرستان اهدا شد که یکی از این هدایا کارت شناسایی با عنوان خیرین سلامت  برای استفاده خیرین  از امکانات بیمارستان‌های های سطح شهرستان بود. 
 
 گفتنی است در دو سال اخیر؛ ۷۷ خیر از شهرستان انار با اهدای ۵۰ میلیارد تومان در حوزه سلامت قدم گذاشته اند.
 
 
  • گروه خبری : اخبار روابط عمومی,اخبار دانشگاه,کرونا
  • کد خبر : 13755

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید