• 1402/09/29 - 09:18
  • بازدید: 127
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
در راستای برنامه جوانی جمعیت و فرزند آوری برگزار می شود

جشنواره رویش سبز

رییس دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان از برگزاری جشنواره رویش سبز در راستای برنامه جوانی جمعیت و فرزند آوری، در شهرستان رفسنجان با همکاری شهرداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

 
 
 
به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی  با اعلام این خبر توضیح داد:این جشنواره با توجه به اهمیت برنامه جوانی جمعیت  درراستای منویات مقام معظم رهبری با همت دانشگاه علوم‌پزشکی وهمکاری شهرداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار می شود. 
محمدی شاهرخی زمان برگزاری این جشنواره را به مدت ۳ روز  و ازهفتم تا  نهم دی ماه اعلام کرد و افزود:  افتتاحیه  این مراسم هفتم و اختتامیه این جشنواره نهم دی ماه   در مجموعه خجسته آگاه برگزار می شود. 
وی ادامه داد:  محور های این جشنواره 
حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، هر فرزند هدیه ای از بهشت ،عوارض تک فرزندی،ایران جوان بمان ،بحران سالمندی،خانواده شاد،فرزند آوری میباشد که در قسمت های مختلف عکاسی، نقاشی و کاریکاتور به نمایش گذاشته میشوند و همچنین تئاتر محیطی گروه سیاه و سفید با موضوع جوانی جمعیت به اجرای نمایش پرداخته که با تصمیم هیئت داوران به برگزیدگان در روز اختتامیه جوایز ارزنده اهدا خواهد شد.
 
  • گروه خبری : اخبار روابط عمومی,اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 16096

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید