• 1403/03/23 - 14:53
  • بازدید: 64
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دومین دوره مسابقه شهر علوم پزشکی در رفسنجان برگزار شد

دومین دوره مسابقه شهر علوم پزشکی در رفسنجان برگزار شد
 
 مسابقه شهر علوم پزشکی برای دومین بار در دانشگاه و اولین بار در سطح کلان منطقه ۸ به همت انجمن علمی پرستاری و با همکاری معاونت دانشجویی-فرهنگی و معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان برگزار شد.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، در این مسابقه ی بزرگ که برای دومین بار در دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان برگزار شد، دکتر فواد ایرانمنش؛ معاون آموزشی دانشگاه گفت: مسابقه شهر علوم پزشکی چهارشنبه ۲۳ خرداد ماه با شرکت ۱۴ تیم از دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان،۴ تیم از دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۱ تیم از دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۱ تیم از دانشگاه علوم پزشکی بم و ۱ تیم از دانشکده علوم پزشکی سیرجان در رفسنجان برگزار شد.
 
دکتر فواد ایرانمنش ادامه داد: پس از برگزاری دور اول این مسابقه در سطح دانشگاه و در جهت همگرایی دانشگاه‌های کلان منطقه ۸، موضوع برگزاری این مسابقه در جلسه روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کلان منطقه مطرح و مصوب گردید. 
 
وی گفت: برای این مسابقه بیش از ۲۱۰۰ سوال از دروس  آناتومی، فیزیولوژی، فارماکولوژی، زبان و بهداشت که با استفاده از هوش مصنوعی و تحت نظر اساتید طراحی شده‌ بودند. همچنین بیش از ۱۰۰ نفر از دانشجویان انجمن‌های علمی، کمیته تحقیقات دانشجویی و کمیته دانشجویی توسعه آموزش بصورت مستقیم در فرایند اجرایی این مسابقه مشارکت داشتند.
 
گفتنی است؛ نخستین مسابقه شهر علوم پزشکی سال گذشته با حضور ۸۲ نفر از دانشجویان کلیه رشته‌های علوم پزشکی که در بیش از ۲۰ تیم ۳ تا چهار نفره برگزار شد.
  • گروه خبری : اخبار روابط عمومی,اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 17271
خانم حسن زاده
خبرنگار

خانم حسن زاده