• 1402/04/17 - 10:13
  • بازدید: 149
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
♦️دکتر جلالی نماینده منتخب مردم شهرستان های رفسنجان و انار در صف نمازگزاران بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب (ع) گفت:

رسالت ما رضایت مندی بیماران و ارباب رجوع است

 
 
 
 
 
به گزارش روابط‌ عمومی بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب (ع) ظهر روز گذشته  به مناسبت عید سعید غدیر خم و دهه امامت و ولایت دکتر حسین جلالی نماینده منتخب مردم شهرستان های رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی، دکتر مصطفی دهقان رجبی رئیس بنیاد شهید، دکتر وحید محمدی شاهرخی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ، محسن بیجامی رئیس اداره بیمه سلامت و جمعی از مسئولین بیمارستان از بیماران بخش های مختلف بیمارستان عیادت کردند. 
دکتر جلالی بعد از نماز ظهر و عصر ضمن تبریک عید غدیر خم و دهه امامت و ولایت، از بدست آوردن رتبه درجه یک اعتباربخشی کشوری  این بیمارستان قدردانی کرد و گفت اینکه در اعتباربخشی به مدت دو سال رتبه درجه یک کشوری را کسب کردیم درست اما نباید لحظه ای  دست از تلاش شبانه روزی درجهت رضایتمندی بیماران برداریم و بیمار و همراه وی در هر شرایطی باید با رضایت و خشنودی از این مرکز مرخص شود. وی تصریح کرد می بایست در این خصوص نظر سنجی های دقیق تری انجام و میز خدمت دایر شود زیرا رسالت ما رضایتمندی کامل بیماران و مراجعه کنندگان است. 
 دکتر وحید محمدی شاهرخی  در ادامه کسب رتبه یک اعتباربخشی کشوری اذعان کرد تلاش من و همکارانم فقط در راه رضایت بیمار ،  همراهان و کارکنان است و در این امر بسیار مهم ذره ای دریغ نخواهیم کرد. 
 این بازدید با عیادت از پدر شهید گرانقدر ملایی و مادران شهیدان والامقام بادپا و یوسفیان  و بیماران بخش‌های مختلف همراه بود.
 
  • گروه خبری : اخبار روابط عمومی,اخبار دانشگاه,کرونا
  • کد خبر : 15098

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید