• 1402/08/27 - 11:51
  • بازدید: 71
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
تجمع مردم رفسنجان در حمایت از کودکان غزه

سخنان معاون درمان بیمارستان علی‌ابن‌ابی‌طالب (ع) در اعتراض به جنایات اسرائیل

تجمع سراسری مردم ایران در حمایت از کودکان غزه صبح امروز با حضور جمعی از مردم، مسئولین،و کودکان شهرستان رفسنجان صورت گرفت.

 
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، محمود کهنوجی معاون درمان بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان در این مراسم  اظهار کرد: یکی از اتفاقات ناگوار در طول تاریخ بشریت حمله رژیم منحوس اسراییل به بیمارستان های غزه است که در این میان هزاران کودک و زن به شهادت رسیدند.
دکتر کهنوجی افزود: در این حملات ددمنشانه 21 بیمارستان در غزه مورد حملات و بمباران قرار گرفتند و 198 نفر از کادر درمان بیمارستان های غزه به شهادت رسیدند، و کودک کشی و نسل کشی هیچ زمانی در تاریخ بشریت  اتفاق نیفتاده بود.
کهنوجی بیان کرد: این رفتار رژیم صهیونیستی بی سابقه و برگ سیاه در طول تاریخ است، در مجامع بین المللی برنامه ای مبنی بر این وجود دارد که کودکان، مادران و نوزادان ناتوانند و نباید مورد حمله وجنگ و کشتار قرار گیرند ولی متأسفانه در 43 روز گذشته بارها این برنامه نقض شده و مردم مظلوم غزه به خصوص کودکان و مادران بی دفاه و بی پناه را به شهادت رساندند .
وی  در ادامه کودک کشی بی سابقه رژیم صهیونیست را  برگ سیاهی بر پیشانی تاریخ جهان  خواند که تا ابد باقی خواهد ماند و ادامه داد:  مادران را در کشورهای دارای امنیت در نظر بگیرید که برای تب کردن فرزندشان خود را به آب و آتش می زنند تا التیامی بر درد فرزندشان بیابند این در حالی است که کودکان بی دفاع فلسطین و غزه این روزها مورد حمله قرار گرفته اند و در جنگ نابرابر با اسراییل بی پناه، بدون آب و غذا، بدون امنیت و چیزهایی که حقشان است به سر می برند.
او تأکید کرد: این کار رژیم صهیونیست نشانه شکست اسراییل است و همه دنیا از جمله کشورهای اروپایی و آمریکایی راهپیمایی هایی علیه  این رژیم انجام می دهند و حمایت خود را از غزه اعلام می دارند و مطمئن هستیم که این کار با شکست اسراییل برابر می شود.

 

  • گروه خبری : اخبار روابط عمومی,اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 15925

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید