• 1403/04/12 - 11:49
  • بازدید: 117
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان

پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان
 
دکتر وحید محمدی شاهرخی رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان طی پیامی روز خانواده و تکریم بازنشستگان را به خانواده بزرگ دانشگاه تبریک گفت.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، متن پیام تبریک به این شرح است:
 
۲۵ ذی الحجة با توجه به نزول سوره مبارکه هلْ أتی (انسان) که در اهمیت جایگاه خانواده و استحکام پایه های آن نازل شده است، در تقویم جمهوری اسلامی ایران، به عنوان روز خانواده و تکریم بازنشستگان نامیده شده است. این نامگذاری فرصتی را فراهم کرده است که جایگاه خانواده و ضرورت تکریم بازنشستگان، که سرمایه های معنوی ایران اسلامی هستند به همگان یادآور شود.
 
توصیه های دینی و احادیث ائمه اطهار(ع) به اهمیت جایگاه خانواده به عنوان اولین رکن تعلیم و تربیت پرداخته است، احترام و تکریم بازنشستگان توصیه ای دینی و اخلاقی است که به ما می آموزد رعایت حرمت و پاسداشت زحمات این بزرگواران وظیفه ای همگانی است و تک تک آحاد جامعه با حفظ جایگاه خانواده و تکریم بازنشستگان و پیشکسوتان اندکی از زحمات شبانه روزی این عزیزان را قدر می نهند.
 
اینجانب ضمن تبریک صمیمانه به مناسبت فرا رسیدن روز ۲۵ ذی الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان، توفیق، سلامتی و سربلندی تمامی بازنشستگان به ویژه خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، همکاران عزیز بازنشسته و پیشکسوت را از درگاه خداوند متعال خواستارم و امیدوارم بتوانیم در تمامی مراحل کاری از تجربیات ارزشمند این بزرگواران بهره مند شویم.
 
دکتر وحید محمدی شاهرخی   
رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان
 
 
 
  • گروه خبری : اخبار روابط عمومی,اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 17370
کلمات کلیدی
خانم حسن زاده
خبرنگار

خانم حسن زاده