• 1403/07/07 - 17:27
  • بازدید: 113
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان؛

کارگروه برنامه جامع عدالت، تعالی و بهره وری کلان منطقه ۸ برگزار شد

به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان؛ 
 
 کارگروه برنامه جامع عدالت، تعالی و بهره وری کلان منطقه ۸ برگزار شد
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان؛ کارگروه دانشگاهی برنامه جامع عدالت، تعالی و بهره وری کلان منطقه ۸ با حضور دکتر وحید محمدی شاهرخی؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، دکتر فواد ایرانمنش؛ معاون آموزشی و جمعی از معاونین آموزش دانشگاه های کلان منطقه ۸ و مسئولین کارگروه های کلان منطقه ۸ در دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان برگزار شد.
 
دکتر وحید محمدی شاهرخی؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان ضمن عرض خیرمقدم اذعان داشت: برگزاری چنین جلسات و هم اندیشی ها در کلان منطقه می تواند نتایج مفید و  ارزنده ای در حوزه آموزش داشته باشد.
 
وی به مشکلاتی که وزارت بهداشت در سال های گذشته با آن مواجه بوده اشاره کرد و افزود: وزارت بهداشت در سال های گذشته با کمبود منابع مالی مواجه بوده که این مشکل باعث کاهش توجه به فرایند آموزش شده است.
 
دکتر محمدی شاهرخی گفت: بدون داشتن درآمد پایدار، دانشگاه نمی تواند به رسالت خود عمل نماید.
 
وی ادامه داد: آموزش بستر مناسبی جهت اقدامات بهداشتی و درمانی است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان ادامه داد: یکی از اتفاقات خوبی که وزرات بهداشت در دوره ریاست جمهوری شهید آیت الله رئیسی رقم زده شفاف سازی در حوزه آموزش است که می تواند امتیاز مثبت برای افزایش انگیزه هیئت علمی باشد‌ از جمله فراخوان هایی که در حوزه آموزش داده می شود.
 
 دکتر وحید محمدی شاهرخی، در ادامه سخنان خود به سیاست وزارت بهداشت در خصوص چاپ مقالات علمی اشاره کرد و گفت: بیشتر تأکید سیاست وزارت بهداشت بر چاپ مقاله است، اما واقعاً باید بررسی کنیم که این چاپ مقالات چه میزان به آموزش کمک کرده و چقدر در تولید علم موفق بوده است. همچنین، نتایج این رویکرد در رسالت دانشگاه‌های نسل سوم و چهارم چه بوده است؟ و چه مقدار در راستای نیازهای منطقه ای و جامعه بوده است.
 
 رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در ادامه افزود: طی سال گذشته، در زمینه اعتبار بخشی پیشرفت‌های خوبی حاصل شده که می‌تواند به عنوان یک اهرم مؤثر در استانداردسازی خدمات درمانی ارائه شده به بیماران عمل کند. تمام این اقدامات به منظور افزایش رضایتمندی مردم انجام می‌گیرد.
  • گروه خبری : اخبار روابط عمومی,اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 17789
کلمات کلیدی
خانم حسن زاده
خبرنگار

خانم حسن زاده

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید