• 1401/05/24 - 13:14
  • بازدید: 442
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) در مهر ماه تکمیل می شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان رفسنجان از تکمیل بیمارستان ولی عصر (عج) شهرستان انار در مهر ماه خبر داد.

 
 
 
 
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دکتر وحید محمدی شاهرخی رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در جلسه شورای اداری شهرستان انار که با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی برگزار شد گفت: بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) انار سه ماه آینده تکمیل می شود. 
 
دکتر وحید محمدی شاهرخی در این جلسه گقت: بیمارستان حضرت ولی عصر عج  انار  مهرماه به بهره برداری می رسد و تعویق در تکمیل آن تغییرات دولت بود. 
 
محمدی شاهرخی با توجه با ساخته شدن بیمارستان هنوز کمبود های زیادی برا ارائه به مردم این منطقه داریم و از دولت می خواهیم این کمبودها را با کمک های خود بر طرف کند. 
 
دکتر  وحید محمدی شاهرخی با قدردانی خدمات خیرین در  تجهیز بیمارستان ولی عصر انار  گفت: 
امسال با توجه به خشکسالی و سیل اخیر؛  دیگر کشاورزان ما نتوانستند به  تجهیز و تکمیل پروژه های نیمه تمام بهداشت و درمان کمک کنند و  مردم توقع دارند تا با کمک دولت  پروژه های نیمه تمام به بهره برداری برسند. 
 
دکتر وحید محمدی شاهرخی ادامه دهد:با کمک خیرین این منطقه این بیمارستان بخش های  سی سی یو و ای سی یو  ونیز رادیو گرافی  توسط خیرین احداث شده و از  ۵۵ درصد پیشرفت  فیزیکی برخوردار است اما نیمه تمام مانده است .
 
‌محمدی شاهرخی افزود:با تجهیز و تکمیل این بیمارستان مردم شهرستان های یزد، انار، رفسنجان کرمان و سایر شهرها می توانند از خدمات این بیمارستان بهره مند شوند. 
 
 
رییس دانشگاه علوم پزشکی خدمات خیران حوزه سلامت شهرستان انار را یاد آور شد و گفت: برای همیشه مدیون این عزیزان هستیم و دست تک تک آن ها را می بوسیم . 
  • گروه خبری : اخبار روابط عمومی,اخبار دانشگاه,کرونا
  • کد خبر : 13320

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید