• 1402/07/23 - 09:11
  • بازدید: 239
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تجمع دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در حمایت از مقاومت فلسطین

جمعی از اساتید و پرسنل دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان همزمان با عملیات رزمندگان مقاومت فلسطین علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین، ضمن تجمع حمایت خود را از جبهه مقاومت فلسطین اعلام کردند.

 
 
 
به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان در این تجمع دانشگاهی که با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، اعضای هیات رئیسه دانشگاه، اساتید و پرسنل دانشگاه صبح امروز، مقابل دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان برگزار شد شرکت کنندگان حمایت قاطع خود را از عملیات رزمندگان مقاومت درسرزمین‌های اشغالی اعلام کردند. 
 
رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان دکتر وحیدمحمدی شاهرخی در این مراسم 
اقدام شجاعانه حماس را  تحقق وعده الهه‌ی خواند و گفت با انجام این حمله ها اسرائیل دیگر سر پا نخواهد شد؛ مطمئنا خیلی دیگر از کشور ها جرآت نخواهند کرد که دیگر به مسلمانان دهن کجی کنند. 
دکتروحیدمحمدی شاهرخی افزود:
ما امروز به پیام رهبر کشورمان لبیک گفتیم و در حمایت از مردم فلسطین انزجار خود را از رژیم اسرائیل اعلام می کنیم و خواهان از بیم رفتن این رژیم غاصب و ظالم هستیم و 
یاد همه شهدای فلسطین و مقاومت را گرامی میداریم. 
در ادامه این مراسم رئیس دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم‌پزشکی با اشاره به آیه های قرآنی در مورد ناپایداری ظلم اذعان کرد: اسرائیل همیشه درمورد کشور ایران رجز خوانی می‌کرد، طبق وعده امام خامنه ای اسرائیل ۲۰ سال آینده را نخواهد دید.
 
  • گروه خبری : اطلاعیه,اخبار روابط عمومی,اخبار دانشگاه,کرونا
  • کد خبر : 15611

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید