• 1401/05/25 - 10:37
  • بازدید: 718
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک بین مرکز تحقیقات عوامل اجتماعی موثر بر سلامت با معاونت غذا و دارو

تفاهم نامه همکاری مشترک بین مرکز تحقیقات عوامل اجتماعی موثر بر سلامت (SDH) با معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی منعقد شد.

 
 
 
 
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، طی جلسه ای با حضور سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری ، رئیس مرکز تحقیقات عوامل اجتماعی موثر بر سلامت ، سرپرست معاونت غذا و داروی این دانشگاه به منظور گسترش همکاری ها در زمینه حفظ سلامت و امنیت غذایی مردم، افزایش سطح آگاهی های عمومی در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی ناشی از مصرف داروها، مکمل های غذایی، ورزشی و دارویی غیر مجاز، ارتقاء دانش عمومی و فرهنگ سازی در زمینه مصرف فرآورده‌های سلامت محور و سایر موارد مرتبط تفاهم نامه مشترک در دفتر معاونت غذا و داروی شهرستان منعقد شد.
معاون پژوهش  دکتر رضا  وزیری نژاد در این جلسه ضمن اشاره به وجود ظرفیت های علمی، پژوهشی، تجهیزاتی و انسانی بین طرفین، ابراز امیدواری کرد شروع همکاری های جدید منجر به حفظ و ارتقاء سلامت جامعه  در ارتباط با حوزه غذا و دارو می شود.
معاون غذا و دارو دکتر مهسا حسنی پور نیز ضمن ابراز امیدواری به آینده روشن به دنبال این تفاهم نامه اذعان کرد: آماده هر گونه همکاری های مشترک در جهت اهداف تعیین شده خواهیم بود.
در  پایان جلسه نیز، تفاهم نامه مشترک به امضاء طرفین رسید.
  • گروه خبری : اخبار روابط عمومی,اخبار دانشگاه,کرونا
  • کد خبر : 13335

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید