• 1400/08/04 - 20:26
  • بازدید: 55
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان مطرح کرد؛

داروهای ضدویروسی در رفسنجان به میزان کافی موجود است

ئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: به اندازه کافی امکانات و داروهای ضد ویروسی برای درمان بیماری کرونا در رفسنجان وجود دارد و جای نگرانی نیست.

 


 


 


 


 


رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: به اندازه کافی امکانات و داروهای ضد ویروسی برای درمان بیماری کرونا در رفسنجان وجود دارد و جای نگرانی نیست.


 


🔷به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان دکتر علی اسماعیلی ندیمی روز سه شنبه در جلسه کارگروه امنیت غذایی در فرمانداری رفسنجان به وضعیت بیماری کرونا در شهرستان اشاره و اظهار کرد: طی مهرماه امسال بین 25 تا 34 بیمار قطعی مبتلا به کرونا در بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) رفسنجان بستری شدند.


 


🔷وی افزود: در همین مدّت بین 50تا 70 بیمار مبتلا البته به صورت سرپایی درمان شدند و درمان آن ها به این صورت بود که به مدّت 5 روز به بیمارستان مراجعه و داروی خود را دریافت و ادامه درمان را در منزل می گذراندند.


 


🔷دکتر اسماعیلی ندیمی تصریح کرد: امروز هم 25 بیمار قطعی و بستری داریم که 19 نفر از آنها از وضعیت خوبی برخوردارند و در بخش معمولی درمان می گیرند و بقیه هم در بخش آی سی یو حمایت تنفسی دریافت می کنند.


🔷وی با بیان اینکه با افزایش خفیف موارد بیماران بستری و سرپایی طی هفته اخیر تا کنون مواجه هستیم ادامه داد: امیدواریم این سیر ادامه نیابد.


 


🔷دکتر اسماعیلی ندیمی خاطرنشان کرد: طی آبان ماه سال قبل 123 نفر براثر ابتلا به بیماری کرونا در رفسنجان فوت کردند و این در حالی است که امسال از خرداد تا پایان شهریور 132 نفر با ابتلا به این بیماری جان خود را از دست دادند.


 


🔷وی افزود: این آمار نشان می دهد مدیریت بیماری و درمان در رفسنجان بسیار خوب است و در این زمینه بستری ها ساماندهی شدند به طوری که روزانه 200 نفر به صورت سرپایی درمان و با دریافت دارو در منزل مداوا می شدند. همچنین  ارائه آموزش های لازم به کادر پرستاران، اضافه شدن 17 تخت و خرید دستگاه های تنفسی از محل اعتبارات دانشگاه و همت خیرین و مردم موجب شد که بسیاری از بیماران مبتلا از بخش های بستری درمان شده و به سلامت به منزل بروند.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: به اندازه کافی امکانات و داروهای ضد ویروسی برای درمان بیماری کرونا در رفسنجان وجود دارد و جای نگرانی نیست.


 


🔵روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی  رفسنجان


 



.


  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 12285
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید