• 1402/09/21 - 13:30
  • بازدید: 102
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مراسم گرامیداشت دانشجویان دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان برگزار شد

مراسم گرامیداشت روز دانشجو در سالن ورزشی مرتضوی با حضور رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی؛ دکتر وحیدمحمدی شاهرخی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه دکتر آیت کائیدی و جمعی از مدیران این مجموعه و دانشجویان این دانشگاه برگزار شد.

 
رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان:
افتخار دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان حضور فعال دانشجویان این دانشگاه در عرصه های مختلف است 
دکتر وحیدمحمدی شاهرخی در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در بین دانشجویان، حضور در جمع دانشجویان را که لبریز از انرژی هستند باعث مباهات خواند و گفت:  
دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان قریب به ۳۷ سال است که فعالیت می‌کند و دارای 5 دانشکده میباشد که در رشته های مختلف آموزش می‌دهند. 
دکتر وحیدمحمدی شاهرخی ادامه داد:دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان دارای 2‌هزار دانشجو و 200 عضو هیأت علمی است و تاکنون 9500 پزشک تحویل جامعه داده است. 
او گفت: اخیراً چهار تن از اساتید این دانشگاه به عنوان دو درصد دانشمندان برتر دنیا شناخته شده اند. 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان به افتخارآفرینی دانشجویان این دانشگاه در المپیادهای علمی و آزمون‌های علوم پایه اشاره و ادامه داد:  دانشجویان فارغ‌التحصیل از این دانشگاه از بهترین فازغ‌التحصیلانی هستند که در سراسر کشور مشغول به خدمت شده و می‌شوند. 
محمدی‌شاهرخی دانشجویان را به تلاش و پشتکار در درس و تحصیل فراخواند و تأکید کرد: همیشه تخصص باید در کنار تعهد قرار بگیرد تا ثمره آن به جامعه و مردم برسد. 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، فراهم کردن محیطی سالم و دور از دغدغه را برای دانشجویان متذکر شد و گفت: دانشگاههای نسل جدید از حالت آموزش و نمره گرفتن به سوی خلاقیت، نوآوری و تولیدمحور پیش رفته‌اند. 
وی از حضور فعال دانشجویان این دانشگاه در عرصه های مختلف قدردانی کرد و گفت: مفتخریم که با افتخارات و خلاقیت های خود در ارتقا دانشگاه کمک کرده اید.
  • گروه خبری : اخبار روابط عمومی,اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 16070

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید