• 1400/09/01 - 09:59
  • بازدید: 61
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نخستین جشنواره ملی مشارکت های اجتماعی سلامت

نخستین جشنواره مشارکت های اجتماعی سلامت در حیطه های آموزش، پژوهش و فناوری، هنری، محصولات خبری و رسانه ای و ایده ها و تجارب نوآورانه برگزار می شود.

 


 


 


 


 


 


نخستین جشنواره مشارکت های اجتماعی سلامت در حیطه های آموزش، پژوهش و فناوری، هنری، محصولات خبری و رسانه ای و ایده ها و تجارب نوآورانه برگزار می شود.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان ، این جشنواره در حیطه های آموزش، پژوهش و فناوری، هنری، محصولات خبری و رسانه ای و ایده ها و تجارب نوآورانه با محوریت مسولیت پذیری اجتماعی فردی و سازمانی، سرمایه گذاری اجتماعی، مشارکت اجتماعی در بحران­ ها، کار داوطلبانه، موانع موجود در جلب مشارکت­ های عمومی و مشارکت اجتماعی از منظر دین، معنویت و اخلاق برگزار می شود.


 


 هدف از برگزاری این جشنواره فرهنگی اجتماعی ارائه الگوهای مناسب برای ترویج مشارکت و مسولیت ‌پذیری اجتماعی، بنگاه های اقتصادی در حوزه سلامت، تبیین ضرورت حمایت های مادی و کار داوطلبانه در حوزه سلامت از جنبه علمی، اجتماعی و فرهنگی و تقویت و جلب مشارکت در فعالیت­ های داوطلبانه می باشد


 


تمامی اعضای هیات علمی دانشگاه ها، دانشجویان، طلاب و اساتید حوزه امکان حضور در بخش دانشگاهی و در بخش دانش آموزی، دانش آموزان تمامی مقاطع تحصیلی کشور مجاز به حضور هستند.


 از شهروندان، کارکنان دولت و بخش خصوصی، انجمن­ های مدنی، تشکل های مردمی، فعالان فرهنگی و هنری، اصحاب رسانه، معلمان، اصناف و علاقمندان بدون محدودیت سن و جنس در بخش عمومی این جشنواره دعوت به عمل می آید در این جشنواره حضور به هم رسانند


 تمامی علاقه مندان و واجدان شرایط برای شرکت در این رویداد ملی فرهنگی می توانند از یکم مهر تا پایان آذر سال جاری با مراجعه به سایت جشنواره به نشانی الکترونیک https://festivalsph.ir/fa نام نویسی و آثار خود را بارگذاری کنند.


 


برای اطلاع از شیوه ارسال آثار، اینجا کلیک کنید.


برای دریافت شیوه نامه «بخش دانش آموزی» جشنواره، اینجا کلیک کنید.


برای دریافت شیوه نامه شرکت در نخستین جشنواره مشارکت های اجتماعی سلامت، اینجا کلیک کنید


 


 


 


 


 


 


  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 12390
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید