• 1402/03/05 - 12:49
  • بازدید: 69
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با حضور رئیس سازمان غذا و دارو کشور و به میزبانی کرمان برگزار شد:

همایش روسای دانشگاه های علوم پزشکی و معاونین غذا و دارو کلان منطقه ٨ کشور

همایش روسای دانشگاه های علوم پزشکی و معاونین غذا و دارو کلان منطقه ۸ کشور، روز گذشته با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در سالن سلامت معاونت بهداشتی کرمان برگزار شد.

 
 
 
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، معاون غذا و داروی شهرستان رفسنجان با اعلام این خبر توضیح داد: در این جلسه طبق شیوه نامه مناطق و در راستای حمایت از تولید کالاهای سلامت محور از جمله محصولات استراتژیک صادراتی مانند پسته و خرما موضوع تفویض اختیار از سازمان به کلان منطقه ۸ کشوری مورد بررسی قرار گرفت. 
 
مهسا حسنی پور ادامه داد:به منظور ایجاد وحدت رویه در برخورد با متخلفین و جلوگیری از قاچاق محصولات سلامت محور هماهنگی‌های لازم درمورد رویه نظارت و پایش کالاهای ذکر شده در سطح تولید، توزیع و عرضه بین معاونت های مربوطه صورت گرفت. وی همچنین از قابلیت سامانه تیتک در رصد و توزیع دارو خبر داد. 
 
حسنی پور افزود: در این جلسه گزارش اقدامات قطب ۸ کشوری ارایه شد  و روسا و معاونین غذا و دارو به طرح چالش های حوزه خود پرداختند و  موضوع کمبودهای دارویی؛ تجهیز آزمایشگاه کنترل معاونت غذا و دارو؛ مجوزهای استخدامی حوزه نظارت و بودجه دارو توسط ریاست محترم دانشگاه و معاون غذا و دارو مطرح شد. 
لازم به توضیح است؛️منطقه ۸ کشور شامل دانشگاه های علوم پزشکی کرمان، زهدان، رفسنجان، زابل، جیرفت، بم، ایرانشهر و سیرجان می شود. 
 
 
  • گروه خبری : اخبار روابط عمومی,اخبار دانشگاه,کرونا
  • کد خبر : 14910

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید