• 1401/10/28 - 10:02
  • بازدید: 112
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون بهداشت شهرستان خبر داد:

پانزده مرکز در شهرستان اماده تزریق واکسن علیه کووید ۱۹ است

 
 
 
 
معاون بهداشت شهرستان در ستاد کرونا خبر داد:با توجه به خیز موج جدید بیماری کووید ۱۹ تمامی مراکز، پایگاه ها و خانه های بهداشت آماده ارائه خدمت به شهروندان هستند. 
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان رفسنجان؛ ظهر امروز جلسه ستاد کرونا با حضور دکترمحمد رضا رحمانی معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار، دکتر عباس اسماعیلی معاون بهداشت، مجتبی صفری معاون پرورشی  و مریم محمدی واحد کارشناس سلامت و تندرستی آموزش و پرورش  انجام شد. 
 
دکتر عباس اسماعیلی  در جلسه ستاد کرونا با اشاره به آغاز پیک جدید کرونا  اذعان کرد: پیش بینی ها بر این است که پیک جدید کرونا تا ایام نوروز ادامه خواهد داشت.
معاون بهداشت شهرستان رفسنجان ادامه داد:  حوزه معاونت دو کار را انجام می دهد پایش و رصد و برنامه ریزی برای اقدامات و در حال حاضر با توجه به خیز موج جدید بیماری کووید ۱۹ تمامی مراکز، پایگاه ها و خانه های بهداشت آماده ارائه خدمت به شهروندان هستند. 
 
وی افزود: تمامی واکسن های علیه کرونا  در 15 مرکز منتخب در شهرستان های رفسنجان و انار موجود است و افراد میتوانند جهت تزریق مراجعه کنند. 
 
دکتر اسماعیلی تاکید کرد: ️ سویه جدید کرونا XBB و BQ.1 از زیرسویه‌های امیکرون هستند که سرایت‌پذیری این زیرسویه ها بیشتر است اما به نظر می‌رسد شدت‌ بیماری نسبت به موج‌ قبلی تفاوت زیادی نداشته باشد، لذا توصیه به رعایت پروتکل های بهداشتی می شود . 
 
۱۵مرکز در شهرستان های رفسنجان و انار از جمله در شهرستان رفسنجان شامل مراکز خدمات جامع سلامت امام علی(ع)، سرچشمه، کریم آباد محقق، قاسم آباد، جهان آباد، اسماعیل آباد، بهرمان، هرمزآباد، کشکوئیه و در شهرستان انار مراکز خدمات جامع سلامت شهید باهنر، امین شهر، گلشن، بیاض، لطف آباد و پایگاه سلامت امام رضا(ع) کلیه ی واکسن های موجود علیه کرونا شامل سینوفارم، برکت پلاس، رازی، نورا و اسپایکوژن، و سایر مراکز و خانه های بهداشت واکسن سینوفارم را تزریق می کنند.
 
 
 
 
  • گروه خبری : اخبار روابط عمومی,اخبار دانشگاه,کرونا
  • کد خبر : 14217

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید