• 1402/09/15 - 12:49
  • بازدید: 68
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پرستار بیمارستان علی‌ابن‌ابی‌طالب رفسنجان پژوهشگر برتر استان شد

در ارزیابی کارگروه تخصصی هفته پژوهش استان کرمان، محمد علی ذاکری از دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان به عنوان پژوهشگر برتر استانی در گروه علوم‌پزشکی و در رسته غیر هیات علمی انتخاب و معرفی شد.

 
 
 
 
به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان مدیر توسعه و ارزیابی تحقیقات دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان  با اعلام این خبر توضیح داد:  این ارزیابی سالانه توسط معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه شهید باهنر کرمان که متولی بررسی و رتبه بندی پژوهش‌های استان کرمان می‌باشد، انجام شده است. 
 
  دکترسوده فلاحتی ادامه داد: در این راستا فعالیت‌های پژوهشی و فناورانه پژوهشگران طی سه سال گذشته بررسی می‌شوند و پژوهشگران معرفی شده باید در رشته خود از شاخص‌های کیفی نظیر شاخص هرش(H-index) و میزان ارجاعات(Citation) بالا برخوردار باشند و در نشریات نامعتبر مقاله نداشته باشند. 
 
گفتنی است؛ محمدعلی ذاکری دارای مدرک کارشناسی ارشد پرستاری، هم‌اکنون سرپرستار بخش CCU بیمارستان علی‌ابن‌ابی‌طالب(ع) و معاون واحد توسعه تحقیقات بالینی دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان مشغول به کار است. از سوابق پژوهشی وی طی سه سال گذشته می‌توان به تعداد 54 مقاله علمی، 10 چکیده مقاله در همایش‌های بین المللی، 15 چکیده مقاله در همایش‌های ملی، همکاری در تالیف درسنامه بالینی فوریت‌های پزشکی اشاره کرد. 
 
وی همچنین عناوین پژوهشگر دوم دانشگاه در سال 1399، پژوهشگر برتر سال 1400 و سال 1401 را در کارنامه خود  دارد و به عنوان ادیتور با مجله Frontiers in Public mental health و Frontiers in psychiatry همکاری مستمر دارد.

 

  • گروه خبری : اخبار روابط عمومی,اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 16061

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید