• 1400/03/08 - 11:10
  • بازدید: 38
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان به مناسبت روز جهانی روابط عمومی

دکتر علی اسماعیلی ندیمی بمناسبت 27 اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در پیامی این روز فرخنده را به فعالان عرصه اطلاع رسانی و رابطین روابط عمومی دانشگاه تبریک گفت.

 


 


 


 


 


دکتر علی اسماعیلی ندیمی بمناسبت 27 اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در پیامی این روز فرخنده را به فعالان عرصه اطلاع رسانی و رابطین روابط عمومی دانشگاه تبریک گفت.


 


متن پیام بدین شرح است .


 


بسمه تعالی


 روابط عمومی نوین، به مثابه آینه تمام نمای انتظارت و مطالبات برحق مردم، از سازمان‌ها و نهادهایی است که برای خدمت به آن‌ها، تکوین و سازمان یافته اند.


 


 روز ارتباطات و روابط عمومی فرصتی است مغتنم برای بازبینی هوشمندانه و منصفانه در راه های طی شده، فراز و نشیب های فراوان پیش رو و نیز ترسیم چشم اندازی روشن از آینده که می تواند درخور شان و منزلت جوامع امروز طراحی و تدبیر شود.


 


اینجانب روز ارتباطات و روابط عمومی را به دست اندر کاران پر تلاش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان که در یک سال گذشته با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی همراه با شفاف سازی در حوزه سلامت، نقش ارزنده ای در آگاه سازی مردم در مسیر پیشگیری از ابتلا به کروناویروس داشتند تبریک و تهنیت عرض نموده وامیدوارم این روز نقطه عطفی درتوسعه و تحول روابط عمومی باشد.


                                                                                  ✍دکتر علی اسماعیلی ندیمی


  رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 11725
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید