• 1402/08/21 - 10:49
  • بازدید: 44
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

پیام رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران رفسنجان به جهادگران حوزه درمان

 در پی خدمت رسانی ارگان های مختلف در حوزه درمان به خانواده های معظم شهیدان والامقام و ایثارگران معزز، ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران رفسنجان در پیامی از زحمات جهادگران در این حوزه قدردانی و تشکر کرد.
 
متن پیام به شرح زیر است:
 
 «فإنّ الْجهاد بابٌ منْ أبْواب الْجنّة فتحه اللّه لخاصّة أوْلیائه و هو لباس التّقْوى و درْع اللّه الْحصینة و جنّته الْوثیقة» 
 به راستی که جهاد یکی از درهای بهشت است که خداوند آنرا برای اولیای خاص خود گشوده است. جهاد جامهٔ تقوی و زره استوار خداوند و سپر محکم اوست. 
«مولا امیرالمومنین امام علی (ع)»
الغارات ج۲، ص۴۷۴ 
  
 سلام و درود به ساحت مقدس حضرت ولی عصر(ارواحنا له الفدا) و نائب بر حقشان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی، و درود و احترام به ارواح طیبه شهدا و امام عظیم الشان شهدا، حضرت امام خمینی(رحمة الله علیه). 
  
 بر اساس فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای عزیز، همهٔ عرصه های کشور به کار انقلابی و جهادی نیازمند است و‌ فرهنگ جهادی باید در همه عرصه های انقلاب اسلامی زنده نگه داشته شود، فلذا مقوله‌ی خطیر فرهنگ به استقلال، اندیشیدن و برون رفت از مشکلات و فشار های اقتصادی و توانمند شدن در برابر دشمنان و امید به آیندهٔ روشن نیاز دارد که این مهم در گرو فرهنگ جهاد و کارجهادی مستمر است.
 
 لذا اینجانب بر خود لازم می دانم تا از تمامی شما مجاهدان مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، امور بهداشت و درمان، گروه جهادی شهدای صنعت مس، دانشگاه علوم پزشکی، بسیج جامعه  پزشکی و ناحیه مقاومت سپاه شهرستان رفسنجان که در ارائه خدمت به خانواده های معزز شهدا و ایثارگران از هیچ کمک و یاری دریغ نداشته و درعرصه های مختلف از خود گذشتگی نموده اید و اقدامات شاخص و با کیفیتی را در زمینه ویزیت، تهیه دارو و اقلام توانبخشی برای این ولی نعمتان انقلاب و نظام به منصه ظهور رسانده‌اید نهایت قدرشناسی و سپاسگزاری را داشته باشم. 
 
از خداوند قادر متعال با امید به  شفاعت شهیدان والامقام انقلاب اسلامی و دعای خیر والدین گرانقدرشان، عاقبت بخیری و موفقیت شما جهادگران مخلص و همهٔ متولیان عزیز را مسئلت دارم.
 
مصطفی دهقان رجبی
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران رفسنجان
 
 
  • گروه خبری : اخبار روابط عمومی,اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 15914

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید