• 1399/11/23 - 23:17
  • بازدید: 24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهرستان رفسنجان

کاش طرح شهید سلیمانی زود تر در جامعه اجرا شده بود

احمد جمالی زاده تصریح کرد:از ۱۰ اذر ماه با اجرای طرح شهید سلیمانی روند نزولی داشتیم ، در بهمن ماه فقط پنج نفر برا اثر کرونا ویروس فوت شدند ،در سه هفته اخیر بستری ها در بیمارستان ۷ الی ۸ نفر بودند و پنج مرکز منتخب به صورت دو شیفت تست کرونا انجام میدهند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان ؛ احمد جمالی زاده معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهرستان رفسنجان در جلسه بررسی مشکلات حوزه بهداشت و درمان بیان کرد:کاش طرح شهید سلیمانی زود تر در جامعه اجرا شده بود ،۳۷۱ هزار نفر در شهرستان رفسنجان و ۴۰ هزار نفر در انار در سامانه سیب ثبت شده اند .


وی ادامه داد:تاکنون در شهرستان رفسنجان ۷۹ جلسه ستاد کرونا تشکیل شده یعنی در هرهفته بیش از دو جلسه برگزار شده است همچنین مسئولین شهرستان رفسنجان در پیشگیری از این بیماری همکاری های لازم را انجام دادند.


احمد جمالی زاده افزود:در این مدت که با ویروس کرونا مواجه هستیم فقط ۳۱۸ نفر در حوزه انارو رفسنجان بر اثر این ویروس فوت شده اند و بعد از اجرای طرح شهید سلیمانی تست ها از ۲۴۷۳۵ به ۱۱۸۰۰ رسیده است .



وی در ادامه گفت:از ۱۰ اذر ماه با اجرای طرح شهید سلیمانی روند نزولی داشتیم ، در بهمن ماه فقط پنج نفر برا اثر کرونا ویروس فوت شدند ،در سه هفته اخیر بستری ها در بیمارستان ۷ الی ۸ نفر بودند و پنج مرکز منتخب به صورت دو شیفت تست کرونا انجام میدهند.



  • گروه خبری : اخبار روابط عمومی
  • کد خبر : 11482
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید