• 1401/11/30 - 10:01
  • بازدید: 135
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به همت اداره رفاه معاونت توسعه دانشگاه علوم‌پزشکی برگزار شد

اختتامیه مسابقات ورزشی کارکنان دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان

اختتامیه مسابقات ورزشی کارکنان دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان برگزار شد.

 
 
 
 
 
 
به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان، اختتامیه مسابقات ورزشی کارکنان دانشگاه علوم‌پزشکی شهرستان در سالن ورزشی مرتضوی با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از مسئولین این دانشگاه برگزار شد. 
 
علی محمد حسینی مسئول اداره رفاه و ورزش کارکنان دانشگاه با اعلام این خبر افزود: مسابقات ورزشی کارکنان‌ دانشگاه علوم‌پزشکی به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر از ۱۲ بهمن ماه در دو بخش بانوان و آقایان آغاز شد و ۲۵ بهمن به پایان رسید. 
 
محمد حسینی ادامه داد: کارکنان خانم در دو ورزش دارت و بدمینتون و  آقایان  در۴ ورزش  فوتسال،  فوتبال دستی،  تنیس روی میز، دارت به رقابت پرداختند.  
 
وی از همراهی مسئولین این دانشگاه قدردانی کرد و افزود:: در این دوره از مسابقات ۱۰تیم فوتسال،۲۰ نفر تنیس روی میز، ۵ تیم فوتبال دستی، ۳۱ نفر دارت، (۲۲خانم،۹آقا)و ۲۰ نفر در بدمینتون به رقابت پرداختند.
 
گفتنی است؛ دکتر وحید محمدی شاهرخی  رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان به همراه معاون توسعه مدیریت ومنابع دانشگاه، مدیر دانشجویی، مدیر پشتیبانی، مدیرزایشگاه و سایر مسئولین این دانشگاه در اختتامیه این مراسم با اهدای جوایز از برگزیدگان این مسابقات تجلیل کردند. 
  • گروه خبری : اخبار روابط عمومی,اخبار دانشگاه,کرونا
  • کد خبر : 14351

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید