• 1400/07/28 - 11:35
  • بازدید: 58
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

تقدیر از خانواده اهدا کننده دستگاه الکترو شوک مغزی

طی مراسمی با هماهنگی اداره خیرین و مشارکتهای اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از خانواده خیر مرحوم حاج علی سلطانی صالح آباد با حضور ریاست محترم دانشگاه، ریاست بیمارستان مرادی ، رئیس داره خیرین و جمعی از پرسنل در محل بیمارستان مرادی تقدیر شد.

 


 


 


 


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، طی مراسمی با هماهنگی اداره خیرین و مشارکتهای اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از خانواده خیر مرحوم حاج علی سلطانی صالح آباد با حضور ریاست محترم دانشگاه، ریاست بیمارستان مرادی ، رئیس داره خیرین و جمعی از پرسنل در محل بیمارستان مرادی تقدیر شد. 


 


🔹در این مراسم، ریاست دانشگاه از حمایت های همیشگی خیرین سلامت، خصوصا در زمان اپیدمی کرونا تقدیر و تشکر کردند و این عمل خداپسندانه خانواده مرحوم سلطانی را از بهترین اعمال نیکو دانست که باعث رفع مشکل بیماران بخش اعصاب و روان بیمارستان مرادی گردید. 


 


🔹دکتر اسماعیلی این اتفاقات نیکو را باعث ارتقاء فرهنگ نیکوکاری در جامعه و مشارکت مردمی دانست و مردم خیر رفسنجان را نیز به مشارکت در انجام کارخیر و خداپسندانه دعوت کرد.


 


🔹گفتنی است خانواده خیر مرحوم سلطانی یک دستگاه الکترو شوک مغزی به بخش اعصاب و روان بیمارستان مرادی اهدا کردند.


 


🔹قابل ذکر است همشهریانی که تمایل به اهداء تجهیزات و یا کمک به بیمارستان را دارند به دفتر خیرین و مشارکتهای مردمی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان مراجعه کنند.


 




  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 12265
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید