• 1401/06/21 - 08:49
  • بازدید: 163
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پنجاه و پنجمین نشست هیأت امنا دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان برگزار شد

پنجاه و پنجمین نشست هیأت امنا دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با حضور نماینده وزیر و دبیر هیأت های امنا، مجامع و شوراها و اعضای هیات امنا برگزارشد.

 
 
 
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان رفسنجان، پنجاه و پنجمین نشست هیأت امنا این دانشگاه با حضور نماینده وزیر  و دبیر هیأت های امنا، مجامع و شوراها،  اعضای هیات امنا صبح امروز در محل وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی برگزارشد .
 
در ابتدای این نشست  آقای دکتر گلمکانی نماینده وزیر در امور هیأت های امنا ضمن خیر مقدم گزارشی از چگونگی برگزاری نشست مزبور بیان کرد  و در ادامه  دکتر وحید محمدی شاهرخی رئیس دانشگاه ضمن تشکر از حضور موثراعضاء محترم هیئت امنا و همکاران  ستاد وزارت گزارشی از وضعیت و شرایط فعلی،  درآمدها و پرداخت های دانشگاه و مصوبات سفر وزیر بهداشت به شهرستان رفسنجان ارائه داد.‌
 
در ادمه این نشست؛ اعضاء هیات امنا  آقایان دکتر سجادی و دکتر ایرانمش بصورت حضوری وآقای دکتر اذین و آقای مهندس احمدی بصور ویدیو کنفرانس نظرات و دغدغه ها و راهکارهای خود را در زمینه  ارتقاء بهداشت و درمان شهرستان بیان کردند  و  جلسه وارد دستور کارشد.
در ادمه این جلسه  بودجه تفصیلی سال ۱۴۰۱  توسط دکتر کرمی مدیر بودجه دانسگاه ارائه شد.
 
در این جلسه گزارش عملکرد سال ۱۴۰۰ و پیشنهادات اختصاصی و مشترک دانشگاه توسط رئیس دبیرخانه هیات امنا  دکتر حمید نجم الدینی قرائت و توسط نمایندگان معاونتهای وزارت‌ متبوع مورد بحث و بررسی و تصویب قرار گرفت.

 

  • گروه خبری : اخبار روابط عمومی,اخبار دانشگاه,کرونا
  • کد خبر : 13522
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید