• 1401/05/25 - 14:09
  • بازدید: 99
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

از خیرین حوزه سلامت تجلیل شد

جلسه دیدار و هم اندیشی ریاست دانشگاه با خیرین شاخص حوزه سلامت با حضور امام جمعه، نماینده مردم رفسنجان و انار و فرماندار شهرستان رفسنجان در محل سالن کنفرانس ستاد مرکزی دانشگاه برگزار و از این عزیزان تجلیل به عمل آمد.

 
 
 
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی به نقل از  اداره خیرین ومشارکت های عمومی این دانشگاه  ، دکتر محمدی رئیس دانشگاه ضمن خیر مقدم، خیرین سلامت را یاران همیشگی بهداشت و درمان رفسنجان دانست و افزود: اکثر پروژه های درمانی و تجهیزات پزشکی در این شهرستان توسط خیرین ساخته و به بهره برداری رسیده اند. 
 
دکتر محمدی از خیرین تقاضا کرد: همچنان یاری رسان بخش سلامت بوده و باشند و حمایتهایشان در این حوزه ادامه داشته باشد. 
در این جلسه حجت الاسلام عسکری امام جمعه شهرستان، کار خیر را یک هنر دانسته و  افزود: خیرین سلامت جزو هنرمندان جامعه هستند چون هنر از دست هر کسی بر نمی آید و  شخصی که سرمایه خود را که در نهایت فنا می شود و از بین می رود را تبدیل به  فضای فیزیکی و تجهیزات ماندگار برای استفاده عموم می کند یک هنرمند است. 
 
حجت الاسلام جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار نیز در ادامه این جلسه گفتند باید مجددا با حمایت های خیرین و همت مسئولین و با ارائه بهترین خدمات سلامت همچون گذشته رفسنجان را زبانزد کنیم و این مهم باید اتفاق بیفتد. 
 
مهندس حسین رضایی فرماندار شهرستان رفسنجان نیز در این جلسه خیرین سلامت را پتانسیل های همیشگی جامعه دانست و افزود:در سراسر دنیا همشهریان پرتوان رفسنجانی باعث افتخار بوده و هستند ؛ باید برای رفع موانع این پتانسیل کمیاب و بی نظیر تلاش کرده و از آنان استفاده شایسته ای به عمل آید. 
 
همچنین در این جلسه تمامی خیرین بزرگوار خواستار همراهی مسئولین و رفع موانع اعمال خیرخواهانه شده و  خواهان بالابردن امنیت اجتماعی شهرستان شدند.
 
در پایان با اهدا لوح تقدیر و کارت تکریم و شناسایی، از خیرین شاخص حوزه سلامت تقدیر به عمل آمد.
 
  • گروه خبری : اخبار روابط عمومی,اخبار دانشگاه,کرونا
  • کد خبر : 13385

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید