• 1400/12/29 - 01:34
  • بازدید: 241
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

استقرار ده تیم بازرسی بهداشت محیط و حرفه ای در شهرستان رفسنجان و انار

رئیس گروه بهداشت محیط و حرفه ای معاونت بهداشتی : هشت تیم بازرسی در سطح شهرستان رفسنجان و دو تیم بازرسی در شهرستان انار مشغول به فعالیت هستند.

رئیس گروه بهداشت محیط و حرفه ای معاونت بهداشتی : هشت تیم بازرسی در سطح شهرستان رفسنجان و دو تیم بازرسی در شهرستان انار مشغول به فعالیت هستند. 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان ،مجید رنجبر کاظمی رییس گروه  بهداشت محیط حرفه ای حوزه ی معاونت بهداشتی شهرستان رفسنجان صبح امروز خبر داد : در طرح بسیج سلامت نوروزی  هشت تیم بازرسی در سطح شهرستان رفسنجان و دو تیم بازرسی در شهرستان انار برای انجام اقدامات لازم تشکیل شده است که مشغول فعالیت هستند. 

وی توضیح داد: از25 اسفند ماه تا کنون از ۱۰ مرکز اقامتی و تمام مدارسی که به عنوان اسکان در نظر گرفته شده اند بازدید و کلیه ی آموزش های لازم در خصوص  رعایت مسائل بهداشتی داده شده است . 

رئیس گروه بهداشت محیط افزود:  از اماکن بین راهی بازدید و از ۳۵۰ مرکز توزیع موادغذایی بازرسی انجام شد که طی آن  دو مورد تعطیلی در چند روز گذشته صورت گرفت . 

رنجبر کاظمی تصریح کرد: همکاران من به

وسیله دستگاه های مخصوص میزان تی پی ان، دما ی محیط، و روغن غذا را نیز کنترل می کنند  که در این مورد نیز  در مجموع 250 کیلو معدومی  داشته ایم. 

وی تاکید کرد؛ بازدید از سامانه های آبرسانی شهرستان نیز دردستور کاراست که تا کنون  نزدیک به دویست مورد کلر سنجی نیز  انجام شده است .

  • گروه خبری : اخبار روابط عمومی,اخبار دانشگاه,کرونا
  • کد خبر : 12751

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید