• 1399/07/09 - 14:04
  • بازدید: 23
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بیش از هزار بازدید از مدارس رفسنجان و انار انجام شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان ،دکتر جمال زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اعلام کرد از ابتدای بازگشایی مدارس تا کنون از پانصد مدرسه رفسنجان، انار، کشکوییه و منطقه نوق بازدید به عمل آمده و هر دوهفته یکبار مدارس مجددا توسط تیمهای نظارتی مراکز وخانه های بهداشت بازدید می شوند .

 


 


 


 


 


 


 


 به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان ،دکتر جمال زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اعلام کرد از ابتدای بازگشایی مدارس تا کنون از پانصد مدرسه  رفسنجان، انار، کشکوییه و منطقه نوق بازدید به عمل آمده و هر دوهفته یکبار مدارس مجددا توسط تیمهای نظارتی مراکز وخانه های بهداشت بازدید می شوند .


  وی گفت ؛ دراین بازدیدها عملکرد مدارس بر رعایت پروتکلهای بهداشتی مورد بازدید قرار می گیرد و روزانه لیست مدارس ناقض پروتکلهای بهداشتی به همراه موارد نقص به آموزش و پرورش مناطق گزارش میشود واداره آموزش و پرورش مناطق موظف است با مدارس متخلف طبق مقررات برخورد نماید.


در ادامه  معاون بهداشتی از والدین درخواست کرد که هرگونه مورد تخلف مدارس را به مراکز خدمات جامع سلامت منطقه خود اعلام نمایند . ایشان متذکر شدند دانش آموزان و کادر مدرسه همگی از ماسک استفاده کنند. در کلاس ، حیاط و جلو درب ورودی مدرسه فاصله اجتماعی را رعایت نمایند.


وی افزود؛ والدین ودانش آموزان توجه داشته باشند که حداکثر زمان حضور در هر کلاس بیش از 35 دقیقه برای دوره های دبستان و متوسطه دوره اول و بیش از یک ساعت برای دروس پایه متوسطه دور دوم نباشد و و بعداز این تایم حتما دانش آموزان برای استفاده از هوای آزاد به حیاط مدرسه هدایت شوند. دانش آموزان از قمقمه و میان وعده شخصی که از منزل آورده اند استفاده نمایند.  وسایل و لوازم التحریر خود را با دیگران به اشتراک نگذارند. در هنگام بروز هرگونه علائم سرماخوردگی از رفتن به مدرسه خودداری کنند تا شاهد افزایش موارد بیماری نباشیم.


 


روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان

  • گروه خبری : اخبار روابط عمومی
  • کد خبر : 10022
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید