• 1398/12/26 - 21:30
  • بازدید: 20
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان:

تا کنون 85 مورد مشکوک به مراکز درمانی مراجعه کرده و تست کرونا از آنها گرفنه شده است

دکتر جمالی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت تا کنون 85 مورد مشکوک به مراکز درمانی مراجعه کرده و تست کرونا از آنها گرفنه شده است.

عصر امروز نشست خبری فرماندار و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی با موضوع کرونا ویروس در سالن کنفرانس فرمانداری با اصحاب رسانه برگزار شد .


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دکتر احمد جمالی زاده در این جلسه اذعان کرد:


اطلاعات این بیماری از طریق وزارت بهداشت انجام میشود و اطلاعات رفسنجان هم از طریق سایت رسمی تا کنون به خدمت مردم رسیده است و این اطلاع رسانی ادامه خواهد داشت .


جمالی زاده  اذعان کرد :  تا کنون 13 مبتلا به ویروس کرونا داشته ایم که متاسفانه  4 نفر فوت کرده اند که  عمده بیماران مبتلا  با حال خوب از بیمارستان مرخص شده اند .


معاون بهداشت شهرستان تاکید کرد :تعداد موارد مشکوک و بستری بیشتراز مبتلایان به کرونا است و 85 نفر مشکوک بودند که تست کرونا بر روی آن ها انجام شده است وآن چه که امار رسمی تایید میکند همان تست انجام شده است .


حال ممکن است تعدادی از آن ها مبتلا به بیماری های ویروسی دیگری مثل آنفلوانزا باشند .


احمد جمالیزاده توضیح داد:هر 4 نفر فوتی در رفسنجان دارای بیماری زمینه ای بوده اند و این نشان میدهد که این بیماری برای افراد با بیماری زمینه ای و سن بالا تهدید محسوب میشود.


وی ادامه داد:هر فرد مشکوک به کرونا باشد خانواده اش را مورد بررسی قرار میدهیم .


جمالی زاده ادامه داد: مبتلا یان به کرونا ویروس که تا کنون  شناسایی شده اند، یا در روزهای اخیر مسافرت داشته اند و یا این که با افراد زیادی سرو کار داشته اند ویا به هر دلیل مانند بیماری به مراکز درمانی مراجعه  و یا مهمان از شهری دیگر داشته اندو با توجه به این امر تعاملات اجتماعی سبب واگیری آن ها شده است .


معاون بهداشتی تصریح کرد :فرد مبتلا بعد ازبهبود و ترخیص از بیمارستان  تا 14 روز در منزل قرنطینه و از طرف مسئولین بهداشتی حال او مورد بررسی قرار میگیرد .


 

  • گروه خبری : اخبار روابط عمومی
  • کد خبر : 9400
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید