• 1401/04/28 - 09:16
  • بازدید: 318
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دانشگاه های علوم پزشکی نقش برجسته ای در اجرای مأموریت های سازمان بسیج دارند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: دانشگاه های علوم پزشکی در اجرای مأموریت های سازمان بسیج نقش موثر و برجسته ای را ایفا می کنند.

 دکتر وحید محمدشاهرخی,
 
 
 
 
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان دکتر وحید محمدی شاهرخی در جلسه هم اندیشی واحدهای بسیج تحت پوشش دانشگاه به بیان اهمیت نقش و جایگاه دانشگاه های علوم پزشکی در اجرای ماموریت های سازمان بسیج پرداخت و اظهار کرد: بسیجیان نقش آفرینی خود را در موضوعاتی از قبیل تکریم ارباب رجوع، خدمات جهادی و مومنانه به محرومین جامعه افزایش دهند.
 
وی افزود: همچنین این اقشار نسبت به افزایش سطح آگاهی و مهارت کارکنان دانشگاه و دانشجویان در موضوعات سبک زندگی بویژه زندگی کارمندی، ایفای نقش آشکار و بدون واهمه در مساله جهاد تبیین که مورد تاکید مقام معظم رهبری است بیش از پیش اقدام نمایند.
 
دکتر محمدی شاهرخی در ادامه بیان کرد: بسیجیان همچنین تقویت بنیه اعتقادی، بصیرتی و معنوی کارکنان، دانشجویان را به طور جدی در دستور کار قرار دهند ضمن اینکه تاثیر گذاری در حمایت از طرح ها و برنامه های دولت مردمی و انقلابی ریاست جمهوری آیت الله رئیسی و دیگر مسایل را سرلوحه امور خود قرار دهند.
 
در این جلسه مسئولینی از واحدهای بسیج جامعه پزشکی، بسیج کارکنان و بسیج دانشجویی دانشگاه با همراهی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در دفتر ریاست دانشگاه حضور به هم رسانده و ضمن استماع رهنمودها و اولویت های مد نظر رییس دانشگاه و هم راستای با ماموریت های نهاد مقدس بسیج در ادامه سال جاری، به بیان مشکلات خود و انتظارات از ریاست دانشگاه در جهت حمایت از برنامه های ابلاغی بسیج در سال ۱۴۰۱ پرداختند
  • گروه خبری : اخبار روابط عمومی,اخبار دانشگاه,کرونا
  • کد خبر : 13182
خانم حسن زاده
خبرنگار

خانم حسن زاده

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید