• 1402/03/08 - 12:45
  • بازدید: 569
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

فرزند آوری دو زوج نابارور در مرکز دولتی شهیده حسن رمضانی رفسنجان

 
 
 
 
مرکز درمان ناباروری شهید زهرا حسن رمضانی نخستین مرکز درمان ناباروری سطح 2 شهرستان‌ رفسنجان است که حداکثر خدمات مورد نیاز را به زوجین نابارور ارائه می‌دهد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، مسئول کلینیک ناباروری شهید زهرا حسن رمضانی با معرفی خدمات درمان ناباروری این مرکز گفت: در راستای اهداف جوانی جمعیت و افزایش فرزندآوری؛ این کلینیک در بیمارستان علی بن ابی طالب رفسنجان از مهرماه ۱۴۰۱ آماده خدمت‌رسانی به زوجین نابارور است . 
در این مرکز خدمات سطح ۱ و۲ درمان ناباروری شامل ویزیت و مشاوره و تشکیل پرونده، تجویز دارو، سونوگرافی، سونوگرافی با تزریق سالین، IUI و دادن سیکل IVF قابل انجام است. 
دکتر مریم مرتضوی در ادامه تشریح خدمات این کلینیک گفت: خدمات مرکز درمان ناباروری شهید زهرا حسن رمضانی تحت نظر فلوشیپ ناباروری و ivf و دو دکترای جنین شناسی و بیولوژی تولید مثل انجام می‌شود. 
وی توضیح داد:تا کنون نیز تعداد ۱۴۰ بیمار نابارور در این مرکز تشکیل پرونده داده و تحت درمان است. به طوری که در هفته گذشته دو خانم  یکی 35 ساله با سابقه 14 سال ناباروری با روش ivf   و دیگری  36 ساله پس از  18 سال سابقه ناباروری  با عمل iui صاحب فرزند شده اند. 
این فلوشیپ نازایی و IVF با اشاره به علل ناباروری زوجین گفت: علل ناباروری به سه دسته مردانه، زنانه و یا علت نامشخص طبقه بندی می‌شوند درمورد هزینه‌های خدمات ناباروری در این کلینیک گفت:
تمام مراجعان به کلینیک می‌توانند خدمات درمان ناباروری را با بالاترین کیفیت و با تعرفه دولتی و تحت پوشش بیمه‌ها دریافت  و زوج‌های نابارور جهت دریافت مشاوره و پیگیری درمان خود می‌توانند روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هر هفته، به این مرکز که در بیمارستان علی‌ابن‌ابی‌طالب(ع) واقع شده‌است، مراجعه کنند. 

 

  • گروه خبری : اخبار روابط عمومی,اخبار دانشگاه,کرونا
  • کد خبر : 14909
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید