• 1402/11/26 - 11:10
  • بازدید: 68
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

لبخند جهادی در روستای مانی/ 254 خدمت دندانپزشکی به یاد شهید گمنام روستای مانی

یازدهمین اردوی جهادی سال 1402 و بیست و چهارمین طرح جهادی درمانی و فرهنگی با حضور 30 دندانپزشک در روستای مانی رفسنجان‌ برگزار شد

لبخند جهادی در روستای مانی/ 254 خدمت دندانپزشکی به یاد شهید گمنام روستای مانی

لبخند جهادی در روستای مانی/ 254 خدمت دندانپزشکی به یاد شهید گمنام روستای مانی

 

یازدهمین اردوی جهادی سال 1402 و بیست و چهارمین طرح جهادی درمانی و فرهنگی با حضور 30 دندانپزشک در روستای مانی رفسنجان‌ برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، یازدهمین اردوی جهادی سال 1402 و بیست و چهارمین طرح جهادی درمانی و فرهنگی با همکاری گروه جهادی شهید ثقفی دانشگاه علوم پزشکی، پایگاه بسیج شهید نعمتی، بسیج جامعه پزشکی، امور بهداشت و درمان مجتمع مس سرچشمه و گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه در روستای مانی برگزار شد.

 

 دکتر محمدی شاهرخی؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی با اعلام این خبر گفت: در این طرح، 254 خدمت دندانپزشکی به افراد نیازمند ارائه شد که شامل 71 معاینه، 34 کشیدن، 23 جرم گیری، 12 عصب کشی، 35 پر کردن و 75 گرافی بود. 4 نفر از بیماران نیز برای دریافت خدمات تخصصی تر ارجاع داده شدند.

 

وی افزود: این طرح به یاد شهید گمنام روستای مانی و با همکاری گروه جهادی شهید ثقفی دانشگاه علوم پزشکی، پایگاه بسیج شهید نعمتی، بسیج جامعه پزشکی، امور بهداشت و درمان مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه برگزار شد.

 

دکتر محمدی شاهرخی بیان کرد: برگزاری اردوهای جهادی درمانی و فرهنگی فرصتی برای ارائه خدمات به مناطق محروم و کم برخوردار است. این اردوها در راستای تحقق عدالت اجتماعی و دسترسی همگان به خدمات بهداشتی و درمانی باکیفیت برگزار می‌شود و بیست و چهارمین طرح جهادی درمانی و فرهنگی در روستای مانی نمونه‌ای از این خدمات ارزشمند است که لبخند را بر لبان روستاییان نیازمند نشاند.

 

محمدی شاهرخی در پایان از همراهان همیشگی طرح های جهادی، در ارائه خدمات تخصصی دندانپزشکی به افراد نیازمند در این اردوی جهادی تشکر کرد.

  • گروه خبری : اخبار روابط عمومی,اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 16558
خانم حسن زاده
خبرنگار

خانم حسن زاده

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید