• 1402/02/18 - 23:11
  • بازدید: 272
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان:

مالیات شامل کارانه پزشکان تمام وقت نمی شود

تعر فه حرفه ای در بخش دولتی و خصوصی یکسان شده و این باعث دلگرمی بیشتر این مشاغل در بخش دولتی خواهد شد .

 
 
به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان؛ دکتر وحید محمدی شاهرخی در مراسم بزرگداشت مقام استاد که  در تالار پالیز برگزار شد  خبر داد:مالیات شامل کارانه پزشکان تمام وقت نمی شود و تعر فه حرفه ای در بخش دولتی و خصوصی یکسان شده است. اساتید و مدرسین دانشگاه علوم‌پزشکی بستر سلامت را در کشور  پیاده می کنند و افرادی را تربیت میکنند که سلامت جامعه‌ در دست آن هاست  و  امیدوارم دانشگاه بتواند  پاسخگو لطف آن ها باشد . 
دکتر وحیدمحمدی شاهرخی  از راهیابی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی به المپیادهای مختلف ابراز خرسندی کرد  و گفت: اساتید زیادی از زمان راه اندازی این دانشگاه با تمام مشکلات پا به پای دانشگاه و کنار ما بوده اند که قدر دان همه   آن ها هستیم. 
محمدی شاهرخی به  افزایش سقف حقوقی و مزایای اعضاء هیات علمی  دانشگاه علوم پزشکی  اشاره کرد و خبر داد:  دیگر در حقوق ها  کسوراتی که در گذشته در نظر گرفته می شد اعمال نخواهد شد و کارانه پزشکان تمام وقت نیز  شامل مالیات نمی‌شود.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود : تعر فه حرفه ای در بخش دولتی و خصوصی یکسان شده و این باعث دلگرمی بیشتر این مشاغل در بخش دولتی خواهد شد .
وحید محمدی شاهرخی؛  هئیت رئیسه  دانشگاه علوم پزشکی را پشتیبان همکاران خود دانست تا بتوانند محیطی آرام برای ارائه خدمات مطلوب به جامعه ارائه کنند.

 

  • گروه خبری : اخبار روابط عمومی,اخبار دانشگاه,کرونا
  • کد خبر : 14749

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید