• 1399/10/20 - 08:55
  • بازدید: 33
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت ؛

مرکز 50 تختخوابی شهدای مس سرچشمه افتتاح شد

مرکز ۵۰ تختخوابی شهدای صنعت مس سرچشمه با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال و به مساحت ۱۱۰ مترمربع به بهره برداری رسید

 


 


 


 


 


مرکز ۵۰ تختخوابی شهدای صنعت مس سرچشمه با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال و به مساحت ۱۱۰ مترمربع به بهره برداری رسید


 


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان ؛ مرکز ۵۰ تختخوابی شهدای صنعت مس سرچشمه با همت و پیگیری مستمر مدیر عامل مس سرچشمه رفسنجان و با عنایت مدیر عامل مس کشور و تامین اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال، به مساحت ۱۱۰ متر مربع به بهره برداری رسید.


 


این مرکز مجهز به سیستم فشار منفی، تریاژ ورودی، CPR، فیلتر هپا،۳ اتاق ایزوله، سیستم هوارسان و تهویه، ژنراتور مستقل و دستگاه اکسیژن ساز مستقل می باشد که قرار هست در تمامی موارد بحران مورد استفاده قرار گیرد.


 


همچنین از طرف مسئولین عالی رتبه مس کشور و سرچشمه قول مساعد بر تامین اعتبار ۷۰ میلیارد ریال دیگر جهت تجهیز تختهای معمولی و تبدیل آنها به تختهای آی سی یو داده شده است تا این مرکز به یک مگا ای سی یو تبدیل گردد.


علاوه بر این مجتمع مس سرچشمه در تامین یک دستگاه اکسیژن ساز با ظرفیت ۶۰۰ لیتر در دقیقه به مبلغ ۳۷ میلیارد ریال و یک مخزن اکسیژن به مبلغ ۱۵میلیارد ریال کمک نموده است.


لازم به ذکر است که در بحث راه اندازی بخش  انکولوژی  که به همت مجتمع مس سرچشمه ساخت آن شروع شده است قول مساعد داده شده تا با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال دیگر بخش مذکور به بهره برداری برسد.


 



.


.


.


.


.

  • گروه خبری : اخبار روابط عمومی,اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 11365
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید