• 1401/11/23 - 11:16
  • بازدید: 88
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به مناسبت هفتمین روزاز ایام الله دهه فجر صورت گرفت

کلنگ زنی چهار و افتتاح دو طرح سلامت در شهرستان انار

همزمان با هفتمین روز از ایام الله دهه فجرکلنگ زنی چهار و افتتاح دو طرح سلامت محور در شهرستان انار صورت گرفت .

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان رفسنجان همزمان با هفتمین روز از ایام مبارک دهه فجر با حضور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرستان ، معاون سپاه ثارلله استان و جمعی از مسئولین شهرستان انار و دانشگاه علوم پزشکی ، کلنگ چهار طرح سلامت محور به زمین خورد و دو طرح نیز به بهره بر داری رسید .

 افتتاح تجهیزات کامل مرکز فیزیوتراپی کلینیک امین باهزینه ای بالغ بر ۳۳۵  میلیون تومان  با کمک خیر بهروز آگاه  که روزانه به ۴۰ نفر خدمات ارائه می دهد.

افتتاح سالن آموزش  ابن سینا و کلینیک برست ( سرطان سینه)  مرکز بهداشتی شهید باهنرواقع  در شهر  انار، به مساحت ۹۰متر و با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان که ۳۰۰ میلیون آن از اعتبارات دولتی  دانشگاه و ۵۰۰ میلیون تومان کمک های خیرین  به بهره برداری رسید.

مرکز خدمات جامع سلامت لطف‌آباد با هزینه ۵ میلیارد تومان با بودجه دولت و مساحت ۵۰۰متر مربع کلنگ زنی شد؛  که

این مرکز جمعیت ۴۷۰۰ نفررا تحت پوشش دارد وخدمات پزشکی ، دندانپزشکی، مامایی، پرستاری، آزمایشگاه،  تغذیه و روان درمانی را ارائه می دهد.

کلنگ زنی خانه بهداشت امامیه (شاهم آباد) که تحت پوشش مرکز بهداشت بیاض  بوده  و جمعیت  ۹۵۰  با حضور دو بهورز  تحت پوشش خواهد داشت.

زمین این مرکز به مساحت 1000متر مربع  کمک خیر فاطمه درویشی است که 100 متر مربع آن با هزینه بالغ بر یک میلیارد تومان از از محل اعتبارات دولت تا یک سال آینده ساخته و به بهره برداری می رسد .

 کلنگ زنی مرکز جامع سلامت بیاض ،با مساحت ۵۰۰ متر مربع و هزینه ۵۰۰ میلیارد تومان بودجه دولتی در یک سال آینده به بهره برداری میرسد .

جمعیت تحت پوشش این مرکز  ۴۲۰۰ نفر است که ۳ خانه بهداشت را تحت پوشش دارد و خدمات

پزشکی،دندانپزشکی ،مامایی، پرستاری،  آزمایشگاه، روان درمانی ، تغذیه، نقلیه و سایر خدمات  را با حضور ۶ بهورز ارائه می دهد.

 کلنگ زنی خانه بهداشت  صفاییه  که تحت پوشش مرکز بهداشت گلشن است و با حضور یک نفر بهورز  با هزینه یک میلیارد تومان و با مساحت ۱۰۰ متر مربع در یک سال آینده به بهره برداری می‌رسد و به  ۵۵۰ نفر خدمات ارائه می‌دهد.

 

 

 

 

 

 

 

  • گروه خبری : اخبار روابط عمومی,اخبار دانشگاه,کرونا
  • کد خبر : 14299

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید