• 1401/08/29 - 12:57
  • بازدید: 136
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

گرامیداشت هفته کتاب، کتابخوانی و روز کتابدار با شعار سال 1401 "ما همانیم که می خوانیم"

مراسم هفته کتاب، کتابخوانی و روز کتابدار سال ۱۴۰۱ با حضور دکتر رضا وزیری نژاد معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه، دکتر سوده فلاحتی پور رئیس گروه اطلاع رسانی و منابع علمی دانشگاه، دکتر زارع مدیر توسعه و ارزیابی تحقیقات، کارمندان حوزه پژوهش و کتابداران محترم دانشگاه در دفتر معاون تحقیقات و پژوهش دانشگاه علوم پزشکی شهرستان رفسنجان برگزار شد.

 

 

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان؛ در این مراسم دکتر وزیری نژاد معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه با تبریک این روز به نقش برجسته کتابداران دانشگاه در پیشبرد اهداف پژوهشی دانشگاه اشاره کرد و تلاش بیشتر حوزه اطلاع‌رسانی و کتابخانه های دانشگاه را جهت تشویق دانشجویان و اعضای هیات علمی برای استفاده بیشتر و موثرتر از کتابخانه ها خواستار شد.

 در ادامه این مراسم، دکتر فلاحتی، مدیر اطلاع‌رسانی نیز ابراز امیدواری کرد:  تلاش و پیگیری های لازم جهت ساخت کتابخانه مرکزی و سالن های همایش دانشگاه و همچنین تجهیز، بهسازی و نوسازی تجهیزات و فضای کتابخانه ها انجام گیرد.

 فلاحتی  از کتابداران خواست:  تا با آموزش و استفاده بهینه از پایگاه های اطلاعاتی به دانشجویان جهت دستبابی به روز ترین منابع علمی در زمینه موضوع تحقیق خود، گام موثری در پیشبرد اهداف پژوهشی دانشگاه بردارند. وی  نوشتن پروپوزال های تحقیقاتی با کیفیت را اولین گام مهم در یک تحقیق موثر و پربار دانست و بیان کردکه کتابداران می توانند در این زمینه نقش موثری را ایفاء کنند.

در ادامه  این مراسم کتابداران دانشگاه مشکلات کتابخانه های تحت مسئولیت خود را بیان کردند و بعد از بحث و تبادل نظر، پیشنهادات و راهکارهای مناسبی جهت رفع آنها ارائه شد.

در پایان از تمامی کتابداران دانشگاه با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

 

  • گروه خبری : اخبار روابط عمومی,اخبار دانشگاه,کرونا
  • کد خبر : 13879

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید