مشکل تماس با سامانه مرکز فوریت های پزشکی مربوط به زیرساخت نیست
به گزارش روابط عمومی اورژانس رفسنجان دکتر حسینی زینلی ریاست مرکز اعلام کرد با توجه به گزارشاتی از جانب شهروندان گرامی مبنی بر عدم برقراری تماس با سامانه ۱۱۵ و نیز پیگیری این مشکل از واحد آی تی اورژانس رفسنجان مشخص گردید که مشکل عدم پاسخگویی و انتقال تماس با اورژانس رفسنجان مربوط به گوشی های شیائومی است.
شهابی مسئول آی تی اورژانس رفسنجان نیز در این خصوص افزود: با پیگیری که با شرکت همراه اول و ایرانسل صورت گرفت مشخص شد اختلال تماس برخی شهروندان با شماره های اضطراری(اورژانس،نیروی انتظامی، هلال احمر و...) مربوط به گوشی های شیائومی است که اندروید آنها کارخانه ای و مختص منطقه اروپاست.
وی عنوان کرد که این مشکل مختص رفسنجان نیست و در دیگر شهرستان ها هم این مشکل وجود دارد.
دکتر زینلی افزود مشکل عدم جوابگویی و یا انتقال خط اورژانس به خط دیگری، مربوط به زیرساخت های اورژانس رفسنجان نیست
تنها راه حل برای رفع این مشکل نیز در بعضی مدل ها فلش کردن گوشی هست در بعضی موارد دیگر در صفحه شماره گیری گوشی بعد از شماره ۱۱۵یک علامت + گذاشته شود(+۱۱۵) و تماس برقرار گردد.
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان
نظر دهید